MAKROELEMENTY

CHLOR bierze udział w regulacji gospodarki wodnej i równowago kwasowo-zasadowej. Jony sodu służą do wytwarzania kwasu solnego w żołądku.Wpływa też  na prawidłową pracę serca. Dzienne zapotrzebowanie wynosi od 500 mg w przypadku dzieci do 750 mg dla dorosłych. znajdziesz go w soli, wędlinach, serach podpuszczkowych, żywności wysoko przetworzonej FOSFOR Jest składnikiem kości, zębów i krwi….

MAKARON Z WARZYWAMI PO CHIŃSKU

Makaron spaghetti 120 g Marchew 200 g (2 średnie) Por 110 g (1 średni) Papryka czerwona 100 g (0,50 średnich sztuk) Sezam nasiona 20 g (2 dekagram) Oliwa z oliwek 5 g (1 łyżeczka) Papryka ostra w proszku 6 g (1 płaska łyżeczka) Imbir 6 g (1 płaska łyżeczka) Sos sojowy ciemny Tao-tao 13 g…

CINDY CRAWFORD – „NOWY WYMIAR”

Doskonałe ćwiczenia 🙂 Trenreka w bardzo praktyczny sposób wyjaśnia jak prawidło wykonywać ćwiczenia .   Jej 😮  jak to oglądam wracają wspomnienia. Mój syn miał wtedy pól roczku kiedy to ćwiczyłam i były to jedne z moich najpiękniejszych chwil w życiu :).  Na początku te ćwiczenia były dla mnie tak trudne, że nie wierzyłam, że…