Pyszny bezglutenowy chlebek

Jestem bardzo zaskoczona efektem mojego eksperymentalnego wypieku. To się nie mogło udać, a jednak. Po tygodniowym poście od pieczywa, nie wytrzymałam i sięgnęłam po pierwszy lepszy przepis na chleb bez glutenu. Dodatkowo zachęciły mnie pozytywne komentarze.

Chlebek nie tylko dobrze smakuje, ale całkiem nieźle się prezentuje. Wykorzystałam do tego 250 gr. mąki mix bezglutenowy, dosypałam mąkę ryżową i gryczaną, dodałam 2 łyżki siemienia lnianego oraz pestki z dyni i płatki gryczane.  Chleb po wyciągnięciu był na spodzie ciut mokry, następnym razem muszę bardziej podpiec na koniec od dołu i góry. Zawinięcie we flanele rozwiązał ten problem

A to link do bloga z którego przepisu skorzystałam:

http://www.eksperymentalnie.com/2014/03/chleb-bezglutenowy-prosty-przepis.html

5 Comments Add yours

  1. Dżodżo pisze:

    mniam, wygląda przepysznie, chyba się skuszę i zrobie:)))

    1. Zrób Kochana jest pycha i wiesz co jesz :). Napisz jak Ci wyjdzie i czy smakuje.

  2. cieszę się, że smakował 🙂

    1. Smakował nawet bardzo i dziękuję serdecznie za fantastyczny przepis.

      1. Pani Agatko poszukuję przepis na zapiekankę bezglutenową ze szpinakiem, brokułami z jakimiś pysznymi dodatkami. Ostatnio jadłam coś egequchni w Opolu i było to niebo w gębie. Niestety z glutenem, którego chcę wykluczyć z diety. Będę po stokroć wdzięczna 😀

Skomentuj

